Du’te tare.

Perfect! Ai reusit sa ma enervezi! Ce realizare, nu? Cum mă ? Pe langa faptul ca’mi pui vorbe in gura te mai si superi ?! Mai faci si pe victima?! Bă! Eu obisnuiesc sa spun direct ce ma deranjeaza! Nu pe la spate, ca ultima codasa! Frate, mergi la un control. Ai nevoie. Serios.

Pai cum mai jigodie omule sa spui asa ceva? Cat de important sa te crezi, de sa vii la mine cu basme d’astea? Mai ales ca NU ma cunosti deloc! Nu suport oamenii ca tine. Nu ma impresionezi, intelegi? De fapt nu, nu intelegi. Nu iti permite nivelul IQ’lui. Nu, nu te fac prost. Spun doar un fapt real.

Acum ce’ai sa zici.. ca ma dau dăsteapta. In cazu’ asta, imi pare rau pentru tine. Chiar esti un caz pierdut. Si stii ce mai esti? Un frustrat care cauti anturaj cu pisd fetele pă hai faiv. ” Coaieee ! Am agatat o buca pe hi5. Super pont!!”  Ca sa vezi, ce tare esti tu! Oare cum reusesti?  Agata bă una real, nu virtual, daca te tine. Dar nu te tine. Esti prea terminat. Nu stii sa legi 2 vorbe la dracu’ !

Stii ce ma enerveaza mai tare? Ca incerc sa fiu rea si nu prea’mi iese. As putea foarte bine sa incep sa te injur. I mean, e simplu sa’mi bag sexu’ si sa te trimit in origini cu tot cu el, sau sa te binecuvantez cu toti sftintii pe care’i stiu. Dar, nu`mi sta in fire. Plus ca nu e chiar simpatic, avand in vedere ca’s fata. Pacat, nu? Mi’ash …n’am ce :(.

Anyway, ce vroiam de fapt sa’ti transmit era, sa te duci naibii cu beshinile figurile tale cu tot. Nici nu stiu de ce m’am lungit atat. In fine. Hai bafta ;).

5 Responses to Du’te tare.

  1. Tivoli spune:

    hai mai ca era numa bun de luat ca sot =)))))))) :))))) era vorbaret , amuzant :) frumos al drakului :)) tot ce iti doreai :))))))

    sper sa nu ma injuri cand vezi asta :”> :*

  2. Alex spune:

    Daca nu merita pentru ce sa te obosesti. Macar de lasai un hi5 al tipului sa admiram si noi :D

  3. MAMA spune:

    Valeuuuu!!! Din care carte de poezii invatasi sa vorbesti asa …metaforic??? !!!! Ca la mine in biblioteca nu gasesc modelu’ asta.

    Si daca te enerveaza asa de mult persoana….stii tu…..bibicul…..mangafaua…..de ce-l bagi in seama? ca daca ar fi de un apropont, nici injurat n-ar merita daca l-ai dispretui atat de mult!!
    Sa-ti spuna mama ta un secret: cea mai buna arma este INDIFERENTA…asculta ce-ti zic yo,ca-s un pic mai data in parg…Intoarce spatele mujicului…si vezi sa porti armura ca miseii lovesc pe neve:))

Lasă un răspuns

