Astenie de primavara ?!

Ati trecut vreodata printr’o stare de plictiseala de sa nu aveti chef de nimic? De sa nu aveti chef sa vedeti pe nimeni? Sau sa vorbiti cu nimeni? De sa aveti o greata(sictir)  de sa nu puteti sa va recunoasteti pe voi insiva? De sa nu aveti chef decat sa stati tolaniti in pat, cu telecomanda in mana si sa schimbati de pe un canal pe altul, eventual sa vizionati chiar si cel mai naspa film ever, pentru ca nu aveti chef de altceva?  Sau, sa vreti sa stati numai la PC, sa ascultati aceleasi melodii de care sunteti de mult plictisiti (dar va e prea lene sa cautati ceva nou)?  Sau sa va pierdeti vremea in diferite jocuri de rahat, doar pentru ca pur si simplu nu aveti chef de altceva? [ am folosit de prea multe ori cuvantul „chef” :|. Nasol.]

Nu?

Ce bine.

Prin aceasta minunata (not) situatie trec eu in momentul de fata. Si nu e OK! Adica, ar trebui sa fiu vesela; motive sunt:

– s”a incalzit afara;

– natura a inviat ( :| );

– scoala e pe terminate;

– norul de cenusa a iesit de pe teritoriul  iubitei noastre tari ( /:) );

What’s the problem?!

Haba n’am.

Ori am eu probleme cu circuitele (sigur), ori nu stiu.

Poate sa’mi explice cineva ce se intampla cu mine? :|.

Si ce’am scris aici, am scris doar pentru ca nu am chef de altceva. Ca sa vezi, ce chestie.

Lasă un răspuns

