The climb.

Aproape ca il vad, visul la care am tot visat, dar o voce din interior imi spune : ” n-o sa-l atingi niciodata”. Fiecare pas pe care il fac, fiecare miscare pare pierduta, fara vreo directie…increderea imi este pusa la incercare. Dar nu trebuie sa ma dau batuta, trebuie sa-mi tin mereu capul sus.

Pentru ca mereu va fi cate un munte pe care voi vreasa il misc; mereu voi fi pusa la incercari si cate o data stiu ca va trebui sa pierd. Si nu e despre cat de repede ajung de partea cealalta, sau despre cine ma asteapta acolo, e despre urcus.

Toate luptele pe care le port, toate sansele care mi se ivesc, cate o data ma coplesesc; dar nu renunt. Poate ca nu stiu, dar astea sunt momentele pe care mi le voi aminti toata viata. Trebuie sa merg mai departe si trebuie sa fiu puternica.

Nu te opri.

Pastreaza-ti increderea.

E totul despre urcus.

Lasă un răspuns

