When I look at you.

Toata lumea are nevoie de inspiratie; toti avem nevoie de un cantec; o melodie superba, atunci cand noaptea e prea lunga. Pentru ca nu este nicio garantie, ca viata e usoara.

Si atunci cand lumea mea se prabuseste;

Cand  nicio raza de lumina nu alunga intunericul;

Atunci, te privesc pe tine.

Cand valurile invadeaza tarmul;

Iar eu nu pot gasi drumul inapoi acasa;

Atunci, te privesc pe tine.

Atunci cand te privesc, vad iertare; vad adevar; ma iubesti pentru ceea ce sunt; asa cum stelele sustin luna; acolo  unde le e locul;  iar  eu stiu ca nu sunt singura.

Si atunci cand lumea mea se prabuseste;

Cand  nicio raza de lumina nu alunga intunericul;

Atunci, te privesc pe tine.

Cand valurile invadeaza tarmul;

Iar eu nu pot gasi drumul inapoi acasa;

Atunci, te privesc pe tine.

Esti ca un vis pentru mine; precum culorile intense ce ma acopera; tot ce am nevoie; aerul pe care il respir; stii .. esti minunat!

Si cand valurile invadeaza tarmul;

Iar eu nu pot gasi drumul inapoi acasa;

Atunci, te privesc pe tine.


Miley Cyrus – When I look at you

One Response to When I look at you.

  1. Stefan I. spune:

    Nu stiu daca o sa-ti placa , dar totusi las link .

Lasă un răspuns

