Cea mai fidela pagina de web .

Frecand menta pe alte bloguri  am observat ca nu sunt singura care scrie din an in Craciun. Si, la fel, nu sunt singura care cand revine  spune „mi’am amintit de blog”, ” n’am mai avut chef/timp de blog” etc. Mi se pare normal! Pana la urma, e doar o alta pagina de web, un alt cont deschis aiurea la un moment de maxima plictiseala (sau) ” ca sa am si eu blog”. Dar! Pun pariu ca nu s’a gandit nimeni pana acu’ , ca acest blog, atunci cand nu exista o persoana cu care sa vorbesti, sa imparti o bucurie sau sa te descarci,  devine cel mai bun prieten. El asculta tot ce ai de zis, suporta toate injuraturile, si toate cacaturile pe care le ai de zis, toate frustrarile, toate dezamagirile, nemultumirile, bucuriile, toate…toate!  Tace, nu te contrazice. Si dupa toate astea, iti bagi picioarele’n el blog, iar el ramane din nou singur, necitit(nici macar de tine), asteptand cu nerabdare urmatoarea data cand vei fi furios/ă, fericit/ă  etc. si vei vrea sa impartasesti cu el tot ce ai pe suflet.  Nu va fi suparat, nu te va certa, nu’ti va intoarce spatele niciodata. Asa cum e, e cel mai fidel prieten. Dar tu nu stii asta, eu nu stiu asta si vom continua sa ne batem joc pana ne vom plictisi, il vom sterge si’l vom da de tot uitarii.

Recunosc, postul asta l’am scris mai mult din plictiseala si poate din o minora  dorinta de a’mi exprima simpatia pentru cea mai fidela pagina de web.  N’are nici un sens :-j.

Sunt o ipocrită. Pretind ca ma gandesc la blog, cand sunt constienta ca voi continua sa’mi bat joc de el, sa scriu numai cand am chef, cand imi aduc aminte.

Imi pare rau.

Lasă un răspuns

