Bai nene, cum trece timpu’!

Am gasit azi prin niste cutii prafuite, ascunse in masa rabatabila din sufragerie, niste caiete de care uitasem de mult. Niste caiete de prin 2004-2005. Prima data am dat peste jurnale. Le-am citit, bineinteles si m-am amuzat teribil de prostiile pe care le-am scris(atunci, cu mare grija si seriozitate). In primul am lipit cateva poze cu familia si cativa prieteni, dupa care i-am luat pe rand si i-am descris. Am umplut vreo 12 pagini numai cu parerile mele la adresa lor(cu multi dintre ei nu mai tin legatura). Cata rabdare aveam! Mai in colo, erau pagini in care scriam eu despre baietii de care tot imi placea:)) (incredibil cat de repede imi schimbam preferintele). Am mai scris si despre micile (mari pe atunci) mele suparari, toate legate de scoala si de cat de mult o urasc. In cel de-al doilea jurnal, am scris aproape (80%) numai despre prima mea iubire ( da, chiar a fost iubire, cel putin din partea mea). Toate sms-urile siropoase(dar frumoase), toate intalnirile, tot ce faceam, tot este scris acolo detaliat si cu muuuult suflet. M-a cam intristat al 2-lea jurnal, recunosc. Ideea e ca l-am citit cu placere si mi-am adus aminte cu placere de lunile alea. Tot in al 2 -lea caiet am gasit scris despre chinul prin care am trecut cu examenul de capacitate. Pregatiri,teme, variante (facute  mai mult cu amenintari decat de buna voie :)) ), chef lipsa, inceput de chiul, certuri cu ai mei; toate legate intre ele, of course. Jurnalul numarul 2 se incheie in data de 2.08.2007, destul de ciudat(relatia a mai continuat, muult dupa data aia; e ultimul jurnal pe care l-am tinut. nu-mi dau seama de ce).

Al doilea lucru pe care l-am gasit a fost un plic in care erau puse toate foile, foitele, cartonasele etc., pe care scriam eu si colega mea de banca in fiecare zi, in fiecare ora, in clasele a 6-a si a 7-a. Un fel de messenger(asa il numeam noi). Am citit multe dintre ele, luate la intamplare si, din nou, am ras copios de cate porcarii puteam sa vorbesc cu ea. Ce-i drept, din toate hartiile alea reiese faptul ca eram foarte bune prietene, ceea ce m-a facut sa-mi fie dor de ea :(. Sper ca vom avea ocazia sa ne mai intalnim si sa mai povestim „ca pe vremuri”.

Alta chestie care m-a socat este ca eram dependenta de revista CoolGirl. Bai nene! Aveam peste 30 de reviste! Si in toate, erau mazgalite paginile in care se gaseau testele( intrebarile alea aiurite) din care reiesea „ce fel de prietena esti”, ” cum va fi vara asta”, ” esti pregatita pentru o relatie” ‘n so on. Asta mi-a amintit cum se plimba cate o revista d’asta din banca in banca, pe la toate fetele din clasa.  Din toate numerele pe care le aveam, am pastrat numai unul; cel in care am un articol publicat, la sectiunea „love story”; na poftim cultura.

Dupa ce am terminat cu revistele, am dat peste „IMPRESAR” (un caiet in care colegii trebuiau sa scrie cate ceva despre ei, despre mine, iar la sfarsit sa-mi adreseze cate 1 (2,3,4…n) intrebare(i) ). Ce m-a facut sa rad cu pofta? Citez: ” ai mult tupeu”, ” esti foarte tupeista”, ” esti prea batausa” , ” bati prea mult baietii si nu inteleg de ce” ( =)) ). E adevarat, recunosc, mi-am cam articulat colegii din gimnaziu (baieti, zic), dar lucrul asta i-a fortat facut sa ma respecte:)). Fara sa ma laud, spun ca nu prea aveau curaj sa ma contrazica ( ah, ce mandra sunt de mine :)). acum insa, nu mai sunt asa, dar ma rog, ajung si la comparatii).  O colega a scris ca ar trebui sa vorbesc cu toate fetele din clasa, nu numai cu unele. Din cate mi-aduc aminte vorbeam cu toate, dar puii mei, nu puteam sa ma impart in bucatele mititele, sa ma duc cu fiecare grupulet in parte. In fine. O alta a scris ca ii place ca ii fac(sau cel putin incerc) pe cei din jurul meu sa se simta bine. Asta a ramas neschimbat; desi acum inclin mai mult spre failure:)), avand in vedere ca eu-s aia care trebuie inveselita. Tot in impresarul meu, a scris si cea pe care o numesc si azi, inca de atunci, cea mai buna prietena(>:D< ). Abia astept sa vada ce a scris, si nu neaparat ce, ci CUM a scris :)). De ex: „oky verzy sau albajtry..mere jaja”, „[…] doar jtyy;)” , ” jtyy parerea lu’ moi despre toi” . Maii, abia astept sa citim si sa radem amandoua!

Aceste fiind spuse, stau acum si ma gandesc la cat de tare isi lasa timpul amprenta peste lume. Cat de multe se schimba in doar  cativa ani, cat de repede crestem, cat de repede ne maturizam(prematur, unii din noi).  Mi s-a facut dor de vremurile alea. Vremuri in care spuneam ca imi place de mine ca am prea multa energie:)), vremuri in care spuneam ca nu-mi plac perisoarele din ciorba:)) si ca urasc baietii romantici si filmele siropoase. Azi, urasc toti baietii, iar filmele siropoase ma fac sa plang. Damn! Ce copila eram…

In final, ma bucur ca am gasit toate lucrurile astea. Ma bucur ca am citit si m-am amuzat de cum eram atunci. O sa le pastrez in continuare, ca sa le gasesc iar peste cativa ani si sa rad din nou. Si pe langa ele se vor mai aduna si altele, chiar si postarile de pe blogu’ asta. Toate sunt si vor fi niste amintiri nepretuite. O intoarcere scurta in anii cei mai frumosi.

Acum, cum ar fi spus Madalina de acum 5 ani:)) ” salutare, va pupik dulce!” :)). Iar eu, cea care scriu acum si zambesc, va zic, pe mai tarziu!

Offtopic: N-o sa mai fac alt post, pentru ca nu am chef, o sa postez tot aici, ceea ce se numeste „duma zilei”. Nu ma pot abtine sa nu o scriu:)).

Eu: oricum, T-REX sunt cei mai faini!

El: da, vreau si eu un caine d’asta!

=)). Ma scuzi, ti-am zis ca nu pot sa tac :)).

2 Responses to Bai nene, cum trece timpu’!

  1. Tivoli spune:

    Cine a fost baiatul ala destept care a zis asta ?:) fa’mi si mie cunostinta cu el :))

    p.s: NU A SUNAT CHIAR ASA !!!!!!!

  2. MikutSa spune:

    ba daaaaaaaaaa :))))

Lasă un răspuns

