E nevoie de raspuns ?

Te iubesc? E greu sa-mi definesc propria fiinta, propriile trairi sau sa-mi explic vorbele si gesturile. Mi-e imposibil sa raspund la aceasta intrebare si crede-ma, imi doresc un raspuns cu si mai multa ardoare ca tine.

Am adunat atatea sperante… Prea tanara pentru a-mi cunoaste identitatea, prea plina de vise pentru a mai visa.

Asta sunt eu si daca te iubesc, repet, daca, inseamna ca sunt o norocoasa.

Nu-mi pot defini starea, imi vine sa plang, sa cant, sa te chem si sa te alung. Mi-e frica sa te chem, dar nu am puterea sa te alung, nici macar din gand.

As vrea sa-mi ating sufletul, sa-i dau forma unui zambet si sa-i spun : ” Nu-ti fie teama!”.

Imi spui sa am incredere, dartotusi sunt prevazatoare. De ce-mi trezesti atatea sentimente contradictorii? Ma obligi sa aleg intre luciditate si nebunie. Nu vreau sa fac compromisuri nici macar pentru tine. Nu-mi cere sa aleg intre bine si rau  pentru ca am nevoie de amandoua.

Singurul care imi poate da un raspuns, care imi poate spulbera indoiala si confirma banuiala este timpul.

E ciudat. Acum nu stiu daca mai am nevoie de un raspuns …

Lasă un răspuns

