Primăvara începe cu tine …

Îţi mulţumesc că mi-ai încălzit inima, că mi-ai adus aminte ce înseamnă să „ai fluturaşi în stomac”, că mă faci să mă simt bine în pielea mea, că mă îndulceşti cu vorbe pe care câteodată nici tu nu le crezi, că eşti alături de mine, în felul tău.

Mulţumesc că-mi spui ” te iubesc” de atât de multe ori şi în atât de multe feluri încât nici cu cele mai mari eforturi nu pot să nu te cred. Mulţumesc pentru felul în care mă simt când vorbesc cu tine, pentru că-mi oferi încredere, pentru că eşti tu.

Te ador când încerci să mă calmezi, chiar dacă  nu prea reuşeşti.

Ştii, şi eu te iubesc, în felul meu.

Lasă un răspuns

