I’m about to lose my mind !

Nu am spus eu că atunci când simţi că nu mai poţi, îţi descarci supărările în scris? Am spus.

Iată-mă din nou, pentru a n-şpea oară, dezamagită, enervată, scârbită…tristă.

Iată-mă din nou într-o stare pe care îmi este aproape imposibil să o definesc, cu o încărcătură pe care nu o mai pot duce, pur şi simplu nu mai pot.

Tot ce se întâmplă, se întâmplă fix pe dos. Toate au luat-o pe o cale complet diferită faţă de cum îmi imaginam…sau…speram. Dar, de ce mă mir?

Tocmai am văzut la cineva la status ceva parcă pus intenţionat să mă facă să mă liniştesc : ” Lasă că trece, întotdeauna e loc de mai rău”. Mda…poate aşa e . De fapt, aşa e.

Scriam într-o postare de acum câteva luni, că voi dovedi de ce sunt în stare şi că voi face nişte persoane dragi mie, să fie mândre de mine. Nu voi reuşi. Nu sunt în stare. Am dezamăgit şi probabil voi continua să o fac. Dar, God knows, n-o fac intenţionat. Asta sunt, aşa mi-e felul. Nu pot fi altceva, altcineva. Cu toate că de multe ori mi-am dorit. Ştiu că asta nu e scuză, dar nici nu caut scuze. Nu mă voi scuza pentru ceea ce sunt.

Deşi vreau să mă schimb, să fiu mai conştiincioasă, sa preţuiesc mai mult ceea ce am, să las prostiile şi să nu mai fiu afectată de toate banalităţile din jurul meu,  deşi vreau , nu pot. Toate încercările au eşuat. Ba chiar au făcut mai rău. Poate am mai crescut, dar nu am crescut cum trebuia. Nu sunt conştientă de ceea ce mă aşteaptă. Sau sunt? Şi dacă sunt, de ce nu fac nimic să îmi uşurez viitorul? De ce mă încăpăţânez să cred că toate vor fi bine, deşi ştiu că fără efort, nu vor fi? De ce îmi pun toate întrebările astea care nu au rost? Nu au rost pentru că ştiu răspunsurile, dar nu le iau în seamă.

” Munceşte un pic, Mădălina! Fă un efort, chiar dacă ţi-e greu. E pentru tine, ca să îţi fie ţie bine mai târziu!”  Am  cuvintele astea în cap 24/24 şi vreau, vreau atât de mult să ţin cont de ele…  Şi încerc, chiar încerc, dar mereu intervine ” Ei lasă că mai am timp.”, Ce-o fi, o fi.”, „O să fie bine.” N-O SĂ FIE ! Nu realizez. Sau da?

Să mă aducă cineva cu picioarele pe pământ !

„I need a doctor to bring me back to life!”

Lasă un răspuns

