Ultimu’ neuron by PB_noi. Part I

Pentru că ştiu că îmi citeşti blogul, o să fac o postare specială, pentru amândouă, de data asta:D

Faze memorabile din ceea ce numesc eu „priceless moments”.

După cum urmează:

„Haaaaaaaaiiiiiiiiaaa!!! Si buf ciocolata pe jos! [..] Na! Mananca!! ”

” Ma scroafi, ma scroafi, tananananananana… HE HE HE”     :)))))

„HAPCIU! HA! ”

„Am cazut de pe scaun! Iar din nou!”

„Gufi rade de rupe de moare”

„Neam de idioti! ”   =)))

” Ma duc sa ma incalt” – Si ea isi ia vesta pe ea. ” Ma duc sa inchid messu’ ” – Trebuia sa te duci sa te incalti ”   :))

„MI-O IESIT FLEGMA ! ” =)))

„Stai ca eu nu-s Yoyo daca nu le dau pe jos..” Face un pas si buf jos cu tot cu scaun.

Ei cum sa ramai asa cu cracu’ in sus ? =)))”

„[…] Si nuj…meritu’ e mai mult a lu’ Cosminel. Manca-l-ar mama de destept”  – NU MANCA-L-AR !!!! =))))))

„Mam face baia”   – buna asta :))

„Grasii la grasi trag nu?:-w Ei bun strambo>:P Si uratii la urati nu? :x Cocalaro! >:P:*”

„Fah! Stii ceva? Bunicata-i cocalara! >:P Inflamato ! :*”

Si acum, cea mai memorabila faza, cu completarile de dupa :

” da da..femei=)) ma rog=)) dap..ai sa vezi…masa…da=)) Doamne=)) Mi-e somn…hai plangi :X=)) Doamne=)) Gata=))”

Later edits:

eu: ” ha !!??=))”

tu: „wtf?=))”

eu: „=))))”

tu: ” LOL =)))”

eu: ” faza asta e de vis =))”

tu: ” cam da! =)))”

eu: ” =))))”

tu: ” jesus christ! =))”

CAM ASTA-I =))

„Fluocuosh” => hehehe :))

=)))))))))))  ( pe asta n-o scriu =)))) )

Siiii…alta chestie de povestit la nepoti…Cum am plecat eu de acasa =)) Omg =))

Mai 2009 -> am iesit afara -> am ras de am crapat-> ne-am imbatat -> tipic ! =)

” Azi m-am certat cu mama ca nu am luat 11 la mate”  –> Mereu rad cand citesc asta =))

” 9,4375″ => GENIAL ! =)))

Eu : ” iti dau beep..asta inseamna ca da..sper ca stii”

Tu: ” asta e un „da” ? ”

Doh, creiere pereche :x

Cu asta se incheie partea I din episodul „Ultimu’ neuron” – faze memorabile . O sa revin cu altele si mai bune. Si nu ma intereseaza ca n-o sa inteleaga nimeni nimic. Intelegem noi!

One Response to Ultimu’ neuron by PB_noi. Part I

  1. Ioana. spune:

    :x!!! ><!

Lasă un răspuns

