Nu vă suport!

OK, pentru început, vreau să spun că nu pot să sufăr persoanele prefăcute. Eu sunt aia care zice „Fii nene  tu însăţi, indiferent unde şi cu cine eşti!” . Mai aud pe la unu altu’ că se ascund după nu ştiu ce mască „pentru  a nu-şi arăta sentimentele”. Oh, really? Adică tu, tu eşti aşa dobitoc şi aşa un nesimţit pentru că nu vrei să îţi arăţi sentimentele? Haida bre! Te pomeneşti c-ai fi vreun pui de miel(am scris intenţionat), pe care unde-l pui acolo stă şi că te temi să nu fii luat de fraier. Uite ce e, nu-mi place să jignesc, dar tu o ceri cu patimă ! Eşti un  nesimţit, fără creier şi plin de figuri! Băiatul fatal! A, dar stai, asta e doar o mască, nu?

Nu sunt genul de persoană care critică. Nene, fiecare cu ale lui, nobody’s perfect (I’m nobody :) ). Dar efectiv mi se-apleacă atunci când aud chestii gen „Nu vorbi aşa, că nu e frumos!”, „Nu fă aia, că te vede lumea!”, ” Nu vorbi aşa despre X, că mi-e milă de el!”. E iaca nu mai pot eu de mila ta!

Celor care mă bat la cap cu replici de-al de-alea de-am scris mai-nainte, vreau să le transmit un călduros : Fuck your mama’s dead people, bă! Că şi voi faceţi la fel, doar că nu vă daţi seama. Şi dacă îndrăzneşte cineva să vă atrgă atenţia, le băgaţi rapid replica salvatoare(not) : ” Da ce treabă ai tu cu mine?” O_o Da tu ce treabă ai frate cu mine, când le mai zic pe româneşte sau când mă mai apucă pe mine nebuneala? Cu ce drept vii şi-mi pui mie stop?

Înţelegeţi în puşculiţa mea odată că eu când vreau să ţip, ţip! Eu când vreau să sar/dansez/arunc cu pietre în câini/etc….o fac!(nu dau cu pietre  în câini, e doar o imagine artistică ^^ ). Nu mă interesează dacă vă place, sau nu. Nu-mi daţi mie lecţii despre cum să mă port în lume, că slavă Domnului, a avut cine să se ocupe de asta, când a fost cazul. Vedeţi-vă de melcii voştri!

Încă mă abţin din a vă spune în faţă toate astea pentru că mi-e să nu vorbesc mai mult decât trebuie(cum am obiceiul). Înca sper că faţa mea e destul de expresivă încât să vă  puteţi da seama că nu suport sa-mi spuneţi ce să fac şi cum să fac. Încă visez la ziua în care o să realizaţi că şi voi faceţi ca mine, doar că în felul vostru, că nici vouă nu vă place să fiţi corectaţi, controlaţi.

În final, am 2-3 mesaje, pentru câteva persoane, în caz că o să citească:

1. TU, nu mai fă pe supăratul când îţi zic sincer şi  direct că mă doare-n ups de tine, că nu mă mişcă deloc.

2. TU, dă-mi pace odata şi vezi-ţi de viaţa ta!

3. Şi TU, oh…dacă m-aş apuca să scriu tot ce-aş avea de zis, mi-ar lua pe puţin două ore. Fără să exagerez. TU ai scăpat. Azi.

Hai că vă ştiţi voi care şi cum sunteţi :*.

Lasă un răspuns

