Că tot vorbeam de amintiri plăcute

Îmi place post-ul ăsta :) 

Criza de net:|.

 

22 septembrie 2009 
Fi’r’ar ei a dracu’ cu RDS’u’ lor ! . Baaaaaiiiiiii deci urasc cand se intampla chestii de genu’ celor de azi. „Local area is now connected”. Netu’ de fapt nu merge. Restart PC. Nimic. Restart again:>. Nu. 
Wtf?! O_o. 
Ora 14:32!Sun la relatii clienti[m`am chinuit 35 de min sa gasesc nr. de telefon 8-|]. „Posibil sa fie deranjat.Vom trimite o echipa in cateva minute” :-@. Trec cateva minute. Trece 1 ora. Trec 2 ore:>. Trec 2 ore juma’:>. Netu’ tot cu virgula da. 
Ora 17:06.Redial. BAAAAAAAAAAAA ati mancat ***** ca trimiteti echipa.
„Da acum se luceaza”.
Dmnzm!. 
Mai stau. „Nu mai dureaza mult”, imi ziceam incercand sa’mi stapanesc nervii. Si stau. Si iar stau. Si mai stau putin. Se face ora 18:00. Net din partile Moldovei. Am zis ca nu mai sun ca m’or injura aia. Dau un ultim connect la Mess. Nimic. Bineeeeeeeeee! Am zis ca .. nu pot sa zic ce’am zis. In fine, dupa ce’am zis, mai dau 1 data connect. Si ca sa vezi! A mers. Intre timp se facuse 18 si vreo 20 ora.
In fine.

Ideea e ca RDS’u suge:|.”

Post găsit pe primul meu blog în care mi-am bagat picioarele pentru că nu puteam face asta   ^^.

2 Responses to Că tot vorbeam de amintiri plăcute

  1. Stefan spune:

    Rds-u nu o suge chiar asa tare, insa au probleme mari cu asistenta tehnica.
    Daca e o problema din calculator „am nevoie de un disconnect pe adresa…etc” te rezolva rapid, insa daca au de trimis o echipa la o anumita locatie, isi beau cafeaua, fumeaza 2-3 tigari si abia apoi isi aduc aminte ca mai au si de muncit.

    • Mădălina. spune:

      Intre timp m-am convins si eu ca e totusi ceva de capu’ astora de la RDS; n-am mai avut probleme de genu’ . A fost o parere scrisa sub influenta nervilor pe care-i aveam atunci :).

Lasă un răspuns

