Goodbye my love, goodbye!

În sfârşit s-a întâmplat! Am terminat liceul.  S-au dus cei mai frumoşi ani ai tinereţii, dar nu-i nimic, vin alţii.

Liceul… Abia aşteptam să-l termin!  Ca şi restul colegilor, de altfel. Dar, sinceră să fiu, o să îmi lipsească, poate chiar mai mult decât îmi imaginez. O să-mi lipseasca aproape toţi colegii, câţiva profesori, o să-mi fie dor să râdem în cor fără un motiv anume, să copiem la teze la română şi totuşi să nu ia nimeni 10 .. O Doamne câte o sa-mi lipsească !

Totul s-a finalizat cu un banchet la care cred că mai mult s-a plâns decât s-a dansat (mnoh, nici chiar, dar pe-acolo), dar care în fine, a fost frumos.  Am fost totuşi un colectiv unit, chiar dacă existau  grupuleţe „ones” şi „the ones!”, chiar dacă am fost de multe ori atââââât de răutăcioşi şi ne-am comentat unii pe alţii pâna la refuz şi ne-am mai şi certat şi vai de capul meu câte şi mai câte am făcut !!

12C – cei mai răi din toată şcoala, dar cei mai uniţi. Faire enough :D

                                                                                                          Guess who ? ^^

 

Acum, aşteptăm BAC-ul ….

Lasă un răspuns

