Bucătăreasa veselă .

Astăzi a fost pentru prima oară când am făcut ceva singură, ceva ce nu am mai făcut niciodată până acum şi ceva ce nu ma gândeam că o să-mi iasă din prima. Astăzi am făcut chec. Să povestesc cum a început aventura:

Aseară, în pat, mă gândeam că azi când mă voi trezi, iar n-o să am ce face, iar o să mă plictisesc maxim până la 3 juma când vin ai mei şi mă apuc de învăţat. Am luat, pe rând, mai multe posibilităţi de activitate în casă (că nici chef de ieşit nu am). Apoi brusc, mi-a venit în minte, să gătesc ceva, să le fac o surpriză alor mei. Ok gătesc. Ce? După o altă listă lungă de bucate pe care acum sincer, nu m-aş fi încumetat să încerc să le fac pentru că nu e cazul :)), mi-am adus aminte că de ceva vreme mă tot rog de mama sa îmi facă un chec, dar nu mi-a făcut niciodată pentru că ei nu îi place să facă prăjituri. Şi aşa m-am hotărât să încerc eu. Perfect. Îmi pun ceasul să sune la 10 juma dimineaţă, cum fac mereu (mai puţin sâmbăta şi duminica) şi am băgat nasul în pernă.

Dimineaţă, sună ceasul. Îl opresc, dar încă îmi era somn, aşa că am mai dormit un pic. Mă trezesc într-un final la 11, mă duc în bucătărie să cat cafea. Nu mai era făcută şi mi-era lene să pun de alta. Am lăsat baltă cafeaua. Apoi mi-am adus aminte că mi-am propus ca azi să fac chec. Acum, nu mai eram aşa sigură, mi-era teamă să nu fac vreo prostie. Da până la urmă mi-am zis ” what the fuck? ce poate să meargă prost?” şi m-am dus să caut reţetă. Am găsit una mai uşoară, mai pentru începători după care m-am dus să văd dacă am ce îmi trebuie. Eh, bineînţeles că nu aveam făina şi cacao. Mi-am sacrificat ultimii mei 5 lei, special ca să le pot face o surpriză mamei si tatei.  M-am îmbrăcat şi m-am dus la magazin să iau ce-mi trebuia. Ajunsă acolo, i-am zis cucoanei să-mi dea cea mai ieftină făina şi o pungă de cacao. 4 lei în total, numa’ bun! Mi-a rămas 1 leu pentru un 3 în 1.

Ajung înapoi acasă şi mă pun pe treabă. Am făcut totul strict cum scria în reţetă, ca să iasă bun. Bine, nu zic că am mânjit juma’ de bucătărie, asta e partea urâtă:d Am spălat totul după şi acum e totul ca nou:d. Termin eu într-un final compoziţia, pun în tavă şi bag la cuptor, plină de speranţe şi de emoţii. Văzusem în reţetă că trebuie lăsat 40 de minute la cuptor şi atât era să îl las, dacă nu îmi mirosea la un moment dat a ars X_X . Mă duc repede cu sufletul la gură şi pregatită de prima dezamăgire în ceea ce priveşte gătitul. Dar n-a fost chiar aşa rău. S-a prăjit puţin doar deasupra. În rest, perfect rumenit, exact cum trebuia.  Mai mândră de mine nu am fost cred că niciodată :D

Arată bine şi e şi gustos :x  Următorul va ieşi şi mai bun, iar în timp, o să devin expertă!

2 Responses to Bucătăreasa veselă .

  1. Mădălina. spune:

    Suuper gustos checul:)!Pentru perfectionare,comand 2 bucati pentru 19 iunie:))Sau mai bine 3 :))!!
    Si ai putea incerca si cozonac, ca tot n-am facut niciodata !Si tare-mi place cum miroase a cozonac proaspat in casele oamenilor in zilele de Paste!Deci, la anul, mancam cozonac facut in casa(la noi,nu la altii :)) )

  2. Gaby Gabriela spune:

    Comentul de mai sus era al meu!!!! Nu ma autentificasem si apare ca e a lui Madalina! Deci ,read up there!!

Lasă un răspuns

