Revoltă !

Toate trecem prin dilema primei despărţiri, nu? Toate trecem prin suferinţa aia maximă de după prima iubire când pare că toate se prăbuşesc peste noi şi că n-o să fim fericite niciodată, când scriem şi spunem peste tot că „dragostea suge” şi când jurăm că n-o să ne mai îndrăgostim vreodată. Asta se întâmplă în general pe la … 16-17 ani.

Stau şi mă întreb, ce fel de suferinţă se cheama aia de la 12 ani? Pe bune! Abia ai intrat în pubertate, ţi-au dat firişoarele în locurile respective de vreo 3-4 săptămâni şi tu deja suferi din dragoste? Şi când eşti întrebată spui, citez : „viaţa mea nu mai are rost fără el”. Apoi întrebarea nr.2 : Câţi ani ai?  – ” 12 ” . Are you kidding me?! Ai 12 ani şi arăţi ca de 21 ok, dar, honey, creierul nu e la fel de dezvoltat. Dacă tu acum spui că nu mai vrei sa trăieşti fără respectivu’, la următorul la care ai să ţii ce-ai să faci? Îţi iei gâtu’?

Serios, cu aşa nişte copii, chiar că o să se ducă dracu’ ţara asta.

Bine, acum ca să fiu corectă, nu numai puştoaica suferă, saraca. Observ din ce în ce mai multe fete deprimate din cauză că ei nu le răspund cu aceleaşi sentimente. Şi acum vine întrebarea capcană: de ce sunt fetele atât de proaste? Majoritatea…

Dacă suferiţi, nu daţi satisfacţie cretinilor prin postări pe blog gen „nu mai pot de dorul tău”, sau prin statusuri deprimante pe mess sau facebook. Wake up! E greu, ştiu. Dar n-o să-i faceţi să se întoarcă la voi dacă vă plângeţi de milă pe toate site-urile de socializare, special ca să vadă. Nu faceţi decât să le mângâiaţi orgoliul ordinar. Nu că le-aş şti eu pe toate, dar ştiu destul încât să îmi dau seama ca nu e bine !!  De exemplu, cum poţi, după ce te loveşte, te înjură, te urmăreşte, te ameninţă, te înşeală de N ori, să spui ” Dar s-a schimbat. I-aş mai da o şansă.„, doar pentru că s-a întâmplat să îţi vorbească frumos O DATA ? Cum poţi, după ce te convingi că te caută doar când vrea să şi-o  scurgă (scuzaţi cuvântul „şi-o”) să spui „Dar îl iubesc…„? Cum poţi, după ce te lasă plânând ca fraiera şi pleacă în club, să spui că e vina ta? Cum puteţi, când aveţi puterea de a le oferi câte un pic din voi când vreţi, cum vreţi, dacă vreţi?   OK, deja am luat-o prea personal, dar adevărul e că mă scot din sărite când le văd şi ştiu că se chinuie degeaba. Şi mai ales când ştiu ca fără noi ei ar muri de foame, sete, mizerie, LTP şi că pot fi manipulaţi atât de uşor.

Probabil masculii care vor citi ce am scris aici mă vor urî, mă vor înjura şi-mi vor da ignore, dar nu înainte să îmi spună că ” Nu toţi sunt la fel”. Dragii mei, da, nu toţi sunteţi la fel, dar într-un mod foarte ciudat de a privi, al naibii de la fel sunteţi. Şi poate nu sunteţi, doar până dovediţi că sunteţi. Deci sunteţi. You got it, right?

I need a girlfriend.

Din tot ce e aici probabil reiese că eu am ceva cu toată lumea. Mi-e lene să  explic că de fapt nu e aşa. Dar, la cât de revoltată sunt, probabil povestea asta va avea un part 2, aşa ca stay tuned, poate explic acolo.

One Response to Revoltă !

  1. Matei spune:

    uite I ‘m boy dar frate ok fie ca tn toti suntem la fel dar frate voi fetele nu sunteti al fel? Sunt relatii si relatii in care baiatul: TREbuie sa demonstreze fete ca o iubeste,ca trebuie sa ia mii si mii de cadouri,si nuju alte cele ,dar frate fetele ce fac a da stiu ce fac spundoar ” te iubesc dragul meu” iar cand fetele gresesc de nuju cateori baieti pan la urma le iarta ” saracele de ele ,o iert ca poate a fost incostienta ce a ffacut o iert ca o iubesc” iar fetele cand baietii fgresesc o singura data ” nesimtitu cum sa faca asa ceva ,il urasc nu o sa l mai ietr niciodata” deci pana la urma care e concluzia ca baieti tot porci raman ???dar fetele nu sunt si ele la fel ?? zi si mie….

Lasă un răspuns

