Ce îmi doresc eu cel mai mult şi mai mult?

Am găsit un articol pe un blog care mi s-a părut destul de interesant de urmat, aşa că m-am apucat de scris, deşi nu prea sunt în chef. Articolul respectiv începe cam aşa:

Ce vă doriți voi mai mult și mai mult? Ca lumea să zâmbească mai mult? Să fie mai multe flori? Să crească flori din asfalt? În loc de apă să curgă la robinet ciocolată neagră sau albă? Să nu mai existe teste la școală? Să fie mereu vacanță? Să fie mereu soare afară? Toți să fie mereu fericiți? Să puteți oferi bomboane tuturor celor care trec pe stradă?

Şi-acum să răspund. Mi-ar place ca lumea să zâmbească mai mult. Florile sunt frumoase şi au rolul lor în natură şi nu numai, dar nu prea îmi plac, aşa că mi-e indiferent dacă sunt sau nu mai multe. În loc de apă nu ştiu dacă aş alege chiar ciocolată, dar mi-ar place sa curgă asta. De teste nu-mi mai pasă, am terminat şcoala :-„. Mereu vacanţă, cine nu şi-ar dori? Mereu soare, DA, dar un soare ca ăla din primele zile de aprilie, nici prea puternic, nici degeaba. Toţi mereu fericiţi, da, deşi sunt de părere că nu toţi merită. Bomboanele le păstrez pentru mine, thank you:d(a vorbit egoista din mine la faza asta).

Dar ce îmi doresc eu cel mai mult şi mai mult, de fapt?

  • îmi doresc să iau BAC-ul cu notă mare(imposibil, dar nu costă nimic să visezi);
  • îmi doresc să intru la o facultate bună, eventual la buget din prima(imposibil again);
  • îmi doresc să plec după examen undeva departe să mă relaxez şi să îmi aerisesc creierul încins;
  • îmi doresc să pot cândva să devin medic ( şi o să reuşesc, promit);
  • îmi doresc, până ajung eu medic, să fiu lasată să asist la o autopsie(mai sadică din fire);
  • îmi doresc să am la viaţa mea un job stabil, bine plătit, ca să mă pot întreţine;
  • îmi doresc o casă numai şi numai a mea cu o baie imensă şi un bar plin cu vin roşu şi tequilla;
  • îmi doresc un Golf 4 :))
  • îmi doresc să iau mai întâi carnetul de condus, dar nu e nimic dacă îl iau după maşină;
  • îmi doresc un băiat măcar la fel de isteţ ca mine (modestie, da da), care să mă aprecieze pentru ceea ce sunt, care să nu încerce să schimbe nimic la mine, nu de alta da’ o să se chinuie degeaba, care să ştie să danseze, să nu mă întrebe „ce-ai zis?” când mai dau replici în engleză şi care să fie măcar un pic mai înalt decât mine (trec şi asta pe lista cu „imposibil”?:d);
  • îmi doresc să îi fac pe ai mei să spună sincer şi din suflet că sunt mândri de mine ( ai mei = mama, tata, bunica);
  • îmi doresc să rămân cel puţin la fel de bună prietenă cu Ioana(Yoyo) şi Nicoleta;
  • îmi doresc să nu trăiesc mai mult de 89,6  ani pentru că nu-mi plac bătrânii :)) .
  • îmi doresc să nu duc niciodată grija zilei de mâine;
  • şi probabil cea mai importantă dorinţă, pe lângă toate celelalte importante, este să fiu fericită şi iubită.

Tu ce îţi doreşti cel mai mult şi mai mult?

Lasă un răspuns

