Finally over!

Astăzi,  absolvenţii claselor a XII-a au susţinut ultima probă a bacalaureatului.  La geografie, în ceea ce mă priveşte. Bă, de asta sunt mai mult decât mulţumită. La geografie chiar nu am avut stress. Şi din ce mi-am calculat eu, e de foarte bine.

Acum aştept cu emoţie reuzultatele la matematică şi română X( . Sper să fie note de trecere, la mate cel puţin, că la română, chiar dacă am facut o brânză şi juma’ de caşcaval, totuşi nu am cum să pic. Dă-o-n mama mamii ei de treabă! Nu am cum să pic! Şi nu pic :D.

Acu’ să mă văd intrată şi la facultate şi, I pup you! Până la prima sesiune nu mai fac nimic!  Ah, apopo de facultate, ştie cineva dacă la facultatea de biologie , la Cuza, se acceptă media la biologie din doar 2 ani de liceu sau trebuie neapărat să fi făcut în toţi 4 anii? :-s

4 Responses to Finally over!

  1. Giulia spune:

    Iti doresc mult noroc la bac, sa iei note bune si mult succes pe mai de parte

  2. .miss bee spune:

    cum au fost rezultatele? ^_^

Lasă un răspuns

