Works for me.

Aveam impresia că am trecut de faza asta, dar se pare că nu. Nu pot să mă abţin, dar nici nu pot să spun că nu îmi place. Ba chiar e foarte bine şi ceva în plus. Din toate punctele de vedere.

Mă bucur că am un colţ al meu pe care îl pot exploata când vreau, fără să-mi spună cineva că nu e bine. Şi cel mai mult îmi place că ştiu că îl voi avea mult timp. Îl folosesc de fiecare dată când vreau să mă descarc, apoi îl las singur până voi avea nevoie data viitoare, chiar dacă face parte dintr-o cameră care nu e a mea.

Aş avea mai multe de vorbit cu micul meu colţişor, dar mi-e  să nu-l murdăresc şi să vadă proprietarii. Şi nu sunt dispusă să renunţ la el, încă.

Şi nici el la mine :D.

One Response to Works for me.

  1. Gaby Gabriela spune:

    Toate ca toate da’ daca ,si anume ,coltul respectiv e la MINE IN CAMERA,asa cum banuiesc…..vezi sa nu murdaresti peretele cand te sprijini ingandurata de IEL :)) Sau….te aciuasi pe la alte case cu pereti ispititori,hai?:))))))))))

Lasă un răspuns

