Părinţii noştri cred că tot ceea ce fac, fac pentru noi. Dar, de fapt, fac pentru ei înşişi, considerându-şi copiii extensiile lor. Vor  să aibă atitudinea lor şi perspectiva lor asupra lumii.

Uneori e foarte dureros să dovedim că suntem fiinţe distincte. Poate, foarte diferiţi decât ar fi sperat ei.

3 Responses to

  1. .miss bee spune:

    Wow. Câtă dreptate ai.
    Da’ să știi, treaba asta cu „fac totul pentru tine”, „muncesc doar pentru tine și pt viitorul tău”… e abureală. Să fim serioși, sunt și ei oameni. Textele astea, sunt pretexte pentru ei să te poată ține sub papuc. Gen: „Nu te las în club toată noaptea, că eu stau cu griji. În plus, club îți trebuie ție?! Alții nu au ce ai tu, că eu mă strofoc pentru tine, îți ofer tot ce vrei, etc etc blahblah.”
    Te înțeleg așa de bine, am trecut prin asta ani la rând. Încă mai trec, dar la alt nivel, că am început să nu mai pun la suflet treaba asta. E și o modalitate de șantaj emoțional. E arma perfectă pentru părinți să te facă te simți prost și îndatorat, și să pleci capul și să faci cum zic ei…

  2. Mădălina. spune:

    Mdeah! Foarte adevarat ca, de fapt ,tot ceea ce rezulta din munca noastra (in general rezultanta financiara), si scopul pt care noi,parintii, ne comportam responsabil si facem eforturi fizice si ,(in ultimul timp).psihice pt a ne pastra locurile de munca ,deci ,oh da,o facem numai si NUMAI pt confortul nostru individual!!!! Cat putem fi de egoisti!!!Sa avem pretentia ca ne pasa catusi de putin de copii nostri,ca ne e teama pt siguranta lor , ca le dorim ,mai presus decat orice pe lumea asta un viitor confortabil,daca nu chiar excelent!Rusine parintilor care nu intorc spatele propriilor copii din momentul cand ,gata: stiu sa mearga,sa vorbeasca si li se pare ca le stiu pe toate!!!Este absolut adevarat ca eu mi-am insusit la modul PERSONAL tot ceea am reusit sa achizitionez cu micilie mele castiguri,tinand sub lacate ferecate totul,fara drept de acces al altcuiva!Lasand la o parte sarcasmul ,faptul ca parintii isi sfatuiesc copii „sa faca cum zic ei” este determinat de o prea fireasca experienta de viata in detrimentul lipsei acesteia la odraslele”atotstiutoare”!Dar” cvod erat demonstrandum” se va intampla doar atunci cand copiii vor fi la randul lor parinti ,asta daca vor sti sa fie parinti ,pt ca nu toti cei care dau nastere unor copii sunt si parinti!!!Si atunci sa vezi bla bla blah:)))))))))))))))))

  3. Gaby Gabriela spune:

    Comentariul de mai sus nu e a lui Madalina….:))))))Culmea ar fi:))) Ea a jonglat ea ,a dat cu capul:)))) Sunt o mama ofuscata de bla bla bla -urile interminabile!

Lasă un răspuns

