În sfârşit …

… gata cu stresul!!!! De tot ! Ieri am aflar rezultatele admiterii la facultate şi pentru că am de ce (şi pentru că pot, şi pentru că vreau), mă voi lăuda un pic.


Sunt studentă oficial, la Universitatea Al. I. Cuza, Facultatea de Biologie, Domeniul Ştiinţa mediului – Buget (al statului, nu al meu).

Eu, mai tare din fire, nu prea păream îngrijorată, dar cred că aveam mai multe emoţii ca toată familia la un loc. Până am văzut lista. Şi-atunci, dă-i bucurie pe capu’ meu. În sfârşit mă pot lăuda cu ceva:)).

Aşadar şi prin urmare, banii care erau destinaţi taxei de şcolarizare îmi  rămân oarecum  mie. Ghiciţi cine face şcoala de şoferi ;;) .

5 Responses to În sfârşit …

  1. Metin2Tutorial spune:

    :D

  2. Mădălina. spune:

    păi, mulţumesc pt. like :d

  3. Gaby Gabriela spune:

    D’apoi….felicitari!! Ce-i drept, cam de buna voie si nesilita de nimeni(sic!) ai stat cu burta pe carte si ca urmare, acum culegi laurii!!Vezi ? daca ai parinti care nu te-au stresat si nu te-au „obligat” sa faci „ce-ti spun ei”??!!!!Bravo!!! Tot timpul asa sa faci : cum te duce pe tine capul si constiinta!!!

  4. Felicităăări! Ești cu un pas înaintea unei jumătăți întregi de elevi din generația ta, care nu au luat bacul. ^_^ Bravo, mult succes!

Lasă un răspuns

