Fiind copil, talent aveam !

Am gasit din intamplare intr-un caiet de-al bunicii, o poezie scrisa de mine acum ceva timp, pe cand ma ducea capul si nu pierdeam atat de multa vreme prin jocuri si alte porcarii gen (jocuri pe calculator, a nu se intelege ca frecventez „pacanelele”. nu ma pasioneaza, never will).  Si poezia asta nu e singura, am scris atat de multe..si imi pare atat de rau ca nu le-am pastrat pe toate! Am intr-un dosar alte 2 poezii. Deci, in total, posed doar 3 din.. Dumnezeu stie cate am scris. M-am gandit sa o postez, sa vada lumea cat de talentata sunt, sau ma rog, eram, de fapt sunt, whatever =).

Se numeste „Primavara”

” Iata, ultima zapada din aceasta iarna grea

Se topeste, pic cu pic, dezvelind gradina mea.

Soarele prinde putere si castiga batalia

Cu norii si cu ninsoarea si alunga vijelia.

 

Ies si mai privesc o data campia dezamortita

Care, pana nu de mult, era trista, vestejita.

Vad ceva micut si firav pe o creanga sus in tei,

Care pare ca-mi vorbeste; spune „Unde-s fratii mei?”

 

E un simplu muguras, care-a prins incet putere

Si-a iesit sa vada daca poate pe ceilalti sa-i cheme;

Vede ca totul afara e frumos si incalzit

Da semnal, si intr-o clipa alti muguri au inflorit.

 

Vad apoi ceva miscare intr-un musuroi micut

Unde, furnica si-ale ei surate incep sezonul harnicut

Toate-ncep a cauta pentru iarna viitoare

Cele mai bune provizii, elemente hranitoare.

 

Sunt pe cer trei randunele care-si canta veselia

Si din urma lor cocorii incep tare rapsodia.

Intr-o clipa tot tinutul se transforma in cantare…

Ce frumoasa-i primavara, si cat de infloritoare! ”

 

E? Asa-i ca-s buna? Asa-i. Am observat ca imi placea mult natura pe atunci, pentru ca toate poeziile pe care le am (3) sunt cu si despre ea. O sa le postez si pe celelalte. Macar daca ma laud, s-o fac cum trebuie ^^ .

Nu stiu de ce nu mai pot scrie acum. Sau poate as putea, dar ma plictisesc mult prea rapid, cand vad ca nu-mi vin versuri, rime, chestii.. Ce sa fac, stau prost cu rabdarea (mama sa traiasca ;d). Oricum, chiar daca telentul de poet s-a cam dus, ma bucur ca am pastrate cateva versuri. Niciodata nu strica sa-ti amintesti cat de bun esti. Erai..ma rog :)).

Lasă un răspuns

