I’m back. Again.

Mda. N-o sa mai incep cu ”omege..mi-am adus aminte de blog” sau ”vai de cand nu am mai scris”. O sa incep cu I’m baaaaaaaaaaaaaaaack !! In forta!! Mai in forta ca niciodata, as putea spune ^^.

S-au intamplat atat de multe in ultima vreme. Daaaamn! Sa fac un Update la posturile anterioare:

-am intrat la ce facultate am vrut, la buget, din prima;  mission accomplished.Am trecut deja si de prima sesiune, destul de OK; acum astept cu nerabdare repartitia buget-taxa. God be with me !

-am gasit baiatul pe care-l cautam :D !!!!!!!! Ultimele cele mai frumoase 6 luni ever ! Voi reveni pe subiect.

-m-am apucat de scoala de soferi da’ pana iau carnetu’ mai dureaza .. nu intru in detalii .

-m-am reapucat de CS, pe acelasi server – cs1.oniasi.ro . Super comunitate, aviz amatorilor.

-mi-a mai crescut parul.

-mi-am cumparat cizme.

Atat :D.

LISTEN!!

Da, tot muzica buna ascult. Asta n-o sa se schimbe niciodata :D.

 

 

 

Lasă un răspuns

