Mai bine ca niciodată.

Da! Aşa mă simt acum. Fericită, împlinită, iubită, nu-mi lipşeşte absolut nimic. Uitasem cum e să te simti bine. A venit în sfârşit rândul meu să fiu bine în adevăratul sens al cuvântului. Radiez pur şi simplu, mă simt în siguranţă, simt că sunt de neatins şi totuşi atât de fragilă. Eu, care uitasem ce înseamnă să îţi tresară inima şi să ţi se înmoaie genunchii de emoţie. Eu, care ajunsesem atât de indiferentă încât nu mă mai recunoşteam. Sunt eu, dar sunt alta. Sunt un  copilaş alintat, în stare să se aşeze în fund şi să bată din picioare dacă nu primeşte ceva. E incredibil cât de mult te poate schimba sentimentul ăsta. Devii cu totul altă persoană fară să realizezi. N-o să termin niciodată de mulţumit şi n-o să reuşesc niciodată să demontrez cât de recunoscătoare sunt. 

Cuvintele sunt prea mici şi prea neînsemnate pentru a arăta cam cât de fericită sunt. 

Sunt cea mai norocoasă fată din lume! Pe cuvânt! 

Lasă un răspuns

