Incredibil.

Nu pot sa cred ca sunt oameni care chiar cred ca un ritual vazut in filme functioneaza si in realitate. Zic asta pentru comentariile primite la postarea anterioara. Fratilor, oricat de mult v-ar place si oricat de mult v-ati dori sa fie adevarat, creaturile astea supranaturale nu exista! Si nici n-o sa existe vreodata, oricat de mult sange ati bea si oricat de multe lumanari ati arde si oricate ture de camera la miezul noptii ati face!

Lol:)).

4 Responses to Incredibil.

  1. dia spune:

    Ai uitat de ceva : speranta moare ultima! Chiar daca nu exista, asta e dorinta unor oamnei si nu le-o poti lua! Lasa-i sa isi dovedeasca singuri existenta vampirilor.

    • Mădălina. spune:

      Scuza-ma, dar una e sa iti doresti ceva, si alta e sa te apuci sa spui ca esti o creatura de nu stiu cate mii de ani si ca nu stiu cati oameni ai omorat si mai stiu eu ce. Nu am nimic cu oamenii normali, care chiar cred ca undeva, acolo, exista vampiri, dar pe copilasii astia degenul ala de l-am scris mai sus, sincer, i-as duce la psihiatru si nu le-as mai da voie la TV si PC. Nici nu stii cum se apuca de urmat vreo unul din „ritualurile” pe care le gasesc pe site-uri, si apoi auzi pe la stiri ca au murit. Daca ai fi citit toate comentariile pe care le-am lasat ca raspuns, ai fi vazut ca nu-s atat de inchisa la minte pe cat, probabil, ma crezi.EU mi-am spus parerile si punct. Asadar, lasa tonul asta certaret la o parte pentru ca eu nu iau nimanui nimic!

      • dia spune:

        Faptul ca eu cred in vampiri nu inseamna ca sunt copila am 15 ani. E prostesc pt. varsta mea, dar nu conteaza.
        Admir vampiri si cred ca si tu ii admiri, dar eu cred ca voi gasi unul sau pot deveni unul dintre ei. Si nu am rabdare sa citesc mesajele ma plictisesc, asta e.

    • Mădălina. spune:

      dar, de fapt, nu ma complic. esti inca una din copilele care cred ca orice zboara se mananca. ai dovedit-o prin gramada de comentarii pe care ai lasat-o la postarea cealalta, in care zici ca incerci tot ce citesti ca sa devii vampirul din filme…. =) Good luck with that! Cand reusesti, vii si pe la mine :)

Lasă un răspuns

