Love? Yes.

M-am luat de la asta . A trecut ceva timp de cand ea  a scris ce a scris, dar asta nu inseamna neaparat ca acum nu gandeste la fel. Oricum, ce am citit mi-a aprins un beculet si mi-am spus ca trebuie neaparat sa scriu si eu ceva legat de iubire.

Am avut si eu parte, ca orice fata, de prima iubire. Am iubit cu toata forta mea de copil de 15 ani, ca atat aveam cand m-a lovit. Am iubit timp de un an si 4 luni, cat a durat relatia, si inca aproape 2 ani dupa. Da, aceeasi persoana. Si am suferit si am plans in perioada aia cat pentru toata viata mea, pentru ca vroiam sa fiu cu el, dar el nu. Datorita lui exista la mine pe blog, categoria ”lauv sucks.” Din cauza lui ajunsesem sa cred ca iubirea e un mare rahat si ca nu o sa mai iubesc niciodata, ca toti sunt la fel si ca nimeni nu merita osteneala. Si lumea imi spunea ca-s fraiera si eu stiam ca sunt, dar nu puteam face nimic ca sa ies din starea in care ma adusese respectivul. Nu spun ca regret anul acela petrecut cu el si nu o sa spun niciodata pentru ca a insemnat ceva pentru mine. Toate prin cate am trecut in perioada aia m-au facut sa fiu cum sunt acum.

Dupa acea prima iubire, au mai urmat relatii, a cate 2 luni maxim, in care intram doar de ”dragul” de a spune ca am prieten. Evident, niciuna nu a mers pentru ca refuzam efectiv sa ma implic. Insa din toate am invatat cate ceva. Si asa au mers treburile pana anul trecut.

N-o sa incep sa spun toata povestea, pentru ca e prea multa si prea ”telenovela”, cum imi place mie sa o numesc. Anul trecut am simtit pentru prima oara, dupa mult timp, ca sunt vie in adevaratul sens al cuvantului. Cel care mi-a fost alaturi timp de aproape 2 ani, care a avut grjia de mine, care m-a sustinut si m-a ajutat mereu cand am avut nevoie, s-a dovedit a fi persoana ideala pentru mine. A stiut atat de bine cum sa imi intre sub piele, cum sa ma faca sa imi pese, ca am ajuns sa il iubesc enorm fara sa imi dau seama. Toate astea in timp ce noi eram cei mai buni prieteni, cel putin din punctul meu de vedere. Cine a spus ca prima iubire e cea mai frumoasa, s-a inselat amarnic. A 2-a e cea mai buna! :D E de un infinit de ori mai puternica, se simte altfel.

Ideea e ca eu, EU, sunt unul din acele cazuri rare in care cineva intalneste iubirea adevarata. Da, baiatul perfect, cel din filme, cel dupa care toate fetele tanjesc, cel despre care se scriu fel de fel de chestii si despre care se spune ca e doar in povesti, exista, e real si e al meu! „Acea persoana simte pentru tine ce nu mai simte pentru nimeni si nimic,sentimente atat de intense si evidente incat nu stie sa le exprime.Pentru acea peroana tu nu esti decat frumos nu conteaza ce zic ceilalti,pentru acea persoana nu conteaza ca esti “model” sau “fata cu ochelari”.” Da, exista asa ceva si ma laud si sunt fericita ca l-am gasit! Si nu traiesc in lumea mea si nu mi se pare si nu vorbeste indragostita oarba din mine. Oricat de greu de crezut ar fi. Nu e doar sentimentul acela care te face sa vrei sa petreci 24/24 de ore cu el, nu sunt doar fluturasii si bataile dublate ale inimii de emotie, e ceva mai mult, mult peste puterea de exprimare a cuvintelor.

Oricine ar incerca sa ma contrazica, sa imi explice ca ceea ce simt nu e iubire, sa imi spuna ca asa simte toata lumea la inceput, cand sunt abia loviti, ca e ceva trecator etc., va avea parte de un esec total.  Nimeni nu va putea intelege vreodata sentimentul, pana nu o sa il simta si doresc din toata inima, tuturor sa aiba norocul sa-si gaseasca fericirea, la fel ca mine.

Este incredibil cum, fara sa vrea, o persoana iti poate schimba viata in totalitate!

4 Responses to Love? Yes.

  1. Stefan spune:

    Heii :* Uite ca am inceput dimineata asta cu un mare zambet pe chip :d Multumesc! Baiatul perfect nu exista , exista doar baiatul care iubeste cu o pasiune de nedescris. Acea pasiune este momentul de gratie in care simti ca sufletul tau nu mai este singur. Iar tu baz , ai reusit sa imi alini sufletul in cel mai placut mod. Mi l-ai daruit pe al tau.
    Oare stii cum inima mea tremura infiorata in fata privirii tale, de-ai vedea taramurile minunate unde te poarta gandurile mele visatoare, ai intelege atunci ca tu esti cea mai minunata dintre femei, prima si ultima minune din viata mea.
    Orice persoana merita sa fie iubita din toata inima, si nu din cauza frumusetii, bogatiei sau a oricaror calitati ce le poate avea ci pur si simplu pentru toata dragostea ce ti-o poate darui inapoi. Iti simt iubirea iar asta ma face cel mai fericit. Oare si tu o simti ?
    Tu , Chirtea Madalina esti cea mai frumoasa fata din inima mea , iar locul tau de aici nu il poate cuceri nimeni caci emotiile , dragostea si visele lupta pentru tine , pentru mine , pentru noi!
    Te-am iubit , te iubesc si te voi iubi mereu.

Lasă un răspuns

