Mi-am gasit de munca!

In sfarsit, dupa cat am cautat si dupa cati nervi am tras, din cauza ca nicaieri nu primea studente/eleve/fara experienta bla bla bla. Inca nu e sigur, dar in proportie de 80%, am loc de munca. La Class, un fast-food din Tudor, ca ospatar. E destul de ok, salariu bun + spaga, suna excelent. Sper sa ma tina si sa pot sa lucrez si in timpul facultatii. Vreau sa incep usor-usor sa ma intretin singura, sa nu mai trebuiasca sa cer bani de la nimeni cand vreau ceva si sa nu mai plang de nervi cand am nevoie de 1 amarat de leu si nu am de unde sa il iau.

Oare sunt singura de varsta mea care isi doreste sa plece odata de la parinti si sa stea singura si sa aiba singura grija de ea? Nu stiu, ma cam indoiesc. Stiu ca o sa vina o vreme cand o sa plang dupa conditiile de la mama de acasa, dupa mancarea calda care ma asteapta cand ajung de undeva, dupa hainele pe care nu trebuie decat sa le bag in cosul de rufe ca apoi mama sa le puna la spalat etc. Dar atat de tare m-am saturat, incat sunt dispusa sa renunt la toate astea, sa ma chinui singura, dar sa stiu ca nu mai depind de nimeni si ca pot sa fac ce vreau si cand vreau. Nu mai vreau sa cer voie sa merg undeva sau sa fac ceva, nu mai vreau sa stau cu teama ca o sa am scandal atunci cand o dau in bara cu cate ceva. Sunt destul de mare ca sa ma descurc singura.

Mult a fost, putin mai este. Sper doar sa imi mearga toate cum mi-am planuit si sa ma mut la casa mea in 3 ani (+/-).

Mama, daca citesti, sa nu te superi pe mine.

Lasă un răspuns

