Panica serii.

Urat tare cand se intampla cate o tragedie de genul asta, mai ales pentru fricosii ca mine. Ce tragedie? Pai, la mine in scara, in seara asta, pe la ora 22:00, crima.

Stateam linistita in pat, cu laptopul in brate, cand de-odata incepe o femeie sa urle. Si nu oricum, eu la inceput am crezut ca o fi posedata, pentru ca numai in filmele de genu’ am auzit asemenea tipete. Si tipa, si tipa, si tipa. M-am speriat la un moment dat si am fugit la ai mei (blushing). Inainte de a incepe sa tipe femeia, am auzit eu o salvare pe aici, dar nu credeam ca s-a oprit in fata scarii mele. SI tipatul credeam ca se aude de la blocul din fata. Ies la geam pana la urma si ma uit si vad ca de fapt totul se petrece la etajul 4 a scarii mele. Ies din casa, si la scara vad o multime de oameni, salvarea si politia. Intreb ce s-a intamplat si aflu ca s-a petrecut o crima. Panica nr. 2. Apoi coboara cei de la salvare, dezamagiti ca nu au mai avut ce sa faca…

Intr-un final am inteles ce s-a intamplat. E aiurea…:|

Lasă un răspuns

