In sfarsit timp liber.

De doua saptamani de cand am inceput  sa lucrez nu am mai avut timp liber aproape deloc. Programul este destul de , incarcat, ca sa nu zic aiurea, iar pe langa asta, oboseala care se aduna este destul de mare, astfel incat majoritatea timpului il petrec dormind. Az’noapte am fost la servici, iar astazi libera. Maine sunt iar de noapte, deci am ceva mai mult timp liber. M-am trezit la ora 15 azi, dupa o tura de 12 ore si ceva,surprinzator, destul de odihnita. Zic asta pentru ca acum nu imi este somn deloc. E devreme, ce-i drept, dar de obicei la ora asta eram pe jumatate adormita.

Ma simt bine ca lucrez. De 1 saptamana si ceva am in fiecare zi banutii mei, munciti de mine, lucru ce ma multumeste foarte tare. M-am obisnuit cu programul, deci e totul ok.

Sper totusi sa nu stau foarte tarziu in seara asta, ca maine noapte sa nu adorm la datorie :D.

Lasă un răspuns

