Nu mai vreau punct!

!!!!!!!!

Gata! Mi s-a dus de Class si de munca si de tot! Nu mai suport sa ma duc acolo, sa vad mutrele sefelor, sa vad mutrele taranilor care vin si baga in ei shawarma ca niste porci imputiti si care lasa cocina in urma lor, care au mai putine clase ca trenu’, dar au niste figuri de te-apuca si-anume c*carea, sa vad pipitele cum vin si ele pline de aere si cer „o salata cu doua tacamuri”(fathaaaaaaa) si „un fresh de portocale” si care tin tigarile aprinse in bot numai ca sa arate cat sunt ele de interesante, ca de fumat, ce fac ele, nu se cheama ca fumeaza.  Nu mai suport pe nimeni !!! Fetele (colegele), saracele, sunt foarte ok, dar sincer nu pot sa inteleg cum rezista acolo de atat timp. Asa program, asa salarii, asa bataie de joc, rar vezi! Iar sefele, inumane! Poti sa mori, nu le pasa, tre’ sa vii la servici!!! Ptuuuuuuuuuuuuuuu, **************** in Class-ul vostru!

Si-apoi au tupeul si cutezanta sa ma ameninte pe mine ca daca plec, nu imi primesc salariul! Zi sa mori tu, ca nu mi-l dai! Ca daca ma apuc si vorbesc si fac o relcamatie, imi dai si bani in plus, numa sa tac!  Imi expira contractul, la muuulta reverede!!! Nu scrie nicaieri ca nu trebuie sa imi primesc banii, daca plec dupa ce imi expira contractul. Nici daca mi-as fi dat demisia, tot nu ar fi avut voie sa faca asa ceva! Pai ce? Eu am mers si-am facut voluntariat acolo?

Nu recomand nimanui sa mearga sa se angajeze acolo! La interviu, cand iti prezinta treburile, o sa para totul super convenabil: salariu de 7200 lei, bacsis la greu (egal cu celelalte fete), program de 8 ore, „doar in proba de 12 ore”, iar orele de weekend se platesc dublu, cand vei pleca seara tarziu acasa, vei merge cu taxiul, iar a 2-a zi, bonul iti va fi decontat . Adevarul suna cam asa: salariul e de 7200 BRUT, si asta numai daca iti faci toate orele (o luna are cam 170 ore +/-), daca nu, iei un rahat de salariu, daca da, tot un rahat iei. Bacsisul nu il vei lua egal cu celelalte fete, programul nu e de 8 ore, e de 12, dar vor fi zile in care va trebui sa stai si 13-14-15-16, nici o problema. Orele de weekend nu se platesc dublu; vei lua pentru ele cam cu 1-2% mai mult, dar nu dublu, niciodata. Bonul de taxi se deconteaza doar daca nu depasesete 10 lei. Cu alte cuvinte, daca stai mai departe, iar taxiul iti ia cam 15-16-17 lei, tu vei primi inapoi doar 10 (si asta daca nu uiti sa ii spui soferului sa opreasca aparatul la 10 lei! pentru ca daca depaseste, chiar si cu 50 de bani, nu vei primi nimic inapoi!).

Nu vroiam sa fac reclama proasta, dar ce se intampla acolo, e inacceptabil. Si nimeni nu face nimic! Nici eu nu fac nimic, scriind aici ce am scris, dar ma gandesc ca poate odata, cineva care va avea de gand sa mearga acolo sa se angajeze, va vedea postarea asta si se va opri, pentru binele ei.

Eu personal, mai am de stat 3 ture, dupa care jur ca nu mai pun piciorul acolo, decat ca sa-mi iau banii!

One Response to Nu mai vreau punct!

  1. Stefan spune:

    Ai scapat !!! >:D< :*

Lasă un răspuns

