Sa cauti de munca si sa nu gasesti …

Asta ma enerveaza pe mine de cateva zile incoace, dar nu oricum, ci rau de tot! Pai cum? In timpul facultatii erau ziarele pline de anunturi, insa nu puteam lucra pentru ca nu aveam timp, iar acum cand am, nimic!

In ciuda experientei de anul trecut, tot ca ospatar vreau sa ma angajez. Motivul e destul de simplu si logic totodata: bacsis! Vara trecuta am trait mai mult ca perfect doar din bacsis. De unde inainte fugeam de tipul asta de job, acum il caut disperata si nu reusesc sa gasesc nicaieri un loc liber. Mi-am facut cont pe toate site-urile cu joburi posibile si imposibile, in speranta ca poate-poate se iveste ceva…da de unde? Mai astept, nu e timpul pierdut..inca.

Sper sa gasesc cat mai repede pentru ca sa apuc sa prind 3 luni de munca => 3 salarii. Am prea multe planuri cu banii ca sa ma dau batuta. Si inafara de planuri, am si eu nevoie de un ban al meu, nu? :D

Lasă un răspuns

